Livrare


Livrarea coletelor se face prin curierul Nemo Express, care garantează o livrare în 2 zile lucrătoare.

Dacă după 4 zile lucrătoare n-ai primit un colet, contactează-ne și descifrăm împreună situația.

Totuși, în perioada de sărbători e posibil să se întârzie livrarea într-un mod neprevăzut.

Costul livrării

În cazul comenzilor Single renal, costul de livrare este:

- 30 Lei pentru comenzi cu depozite sub 250 Lei,
- GRATUIT pentru comenzile cu depozite de cel puțin 250 Lei.

În cazul comenzilor prin Abonament cutie, costul de livrare este:

- GRATUIT indiferent de tip de cutie și conținut.

Cerere retur colet

Dacă vorbim de transport și livrare, totdeauna înțelegem un transport dus-întors. Costul returului este totdeauna calculată în preț, deci nu ai nimic de plătit la retur.

Pentru a cere un retur a unei comezi, trebuie să:

1. Te autentifici În contul tău.
2. Apeși în dreapta sus iconița .
3. Apeși în meniul de stânga Comenzile mele.
4. Selectezi comanda activă (marcată cu fundal roșu).
5. Apeși în panoul roșu de sus buntonul "Cere retur".
6. Completezi adresa de unde dorești să fie ridicată coletul.
7. Trimiți cererea.
8. Împachetezi coletul corespunzător descrierii de pe cutia din plastic!

Împachetează cum ar fi al tău! Nu răspundem de colete returnate, ambalate necorespunzător!

Poți cere retur doar dacă:

- Coletul este la tine, adică starea comenzii este "Livrat, la client", și
- În cazul Single rental numărul zilelelor în chirie este între 5-20 de zile, sau
- în cazul Abonamentelor de cutie numărul zilelor în chirie este sub 30 de zile.

Cum se calculează zilele de închiriere?

Perioada de chirie se calculează începând de la data predării coletului (ziua 1), până la ridicării coletului de către curier de la adresa ta (ultima zi).

De exemplu, dacă curierul aduce un joc luni, iar ridică vineri, înseamnă că ai închiriat timp de 5 zile jocul.