Deteriorare și Garanție


Știm cu toții că în cazuri rar se întâmplă că una dintre cărți se rupe sau se pierde una dintre token-uri. Deoarece fiecare caz este unic, nu putem să facem o regulă generală pentru tratarea acestor cazuri.

Sunt unele componente pe care putem să-l înlocuim, pe altele nu.

În mod normal, contractual, când se pierde sau se deteriorează o piesă dintr-un joc, ar trebui să reținem 100% din valoarea de piață a produsului, asta însemnând:

- în cazul Single rental pierderea totală a depozitului
- în cazul Abonamentelor de cutie facturarea prețului de piață a jocului ca titlu de daună și suspendarea contului pe perioada neachitării.

Totuși, încercăm să evităm această penalizare de 100%, dacă există o cale să remediem defectul fără să schimbăm întregul joc.

Cum se evaluează jocurile?

- În primul rând se pune pe un cântar de înaltă precizie și se compară greutatea după retur cu greutatea de la plecare.
- Urmează să deschidem jocul și să verificăm cantitativ elementele.
- La final verificăm și calitativ piesele jocului.

IMPORTANT!

Când închiriezi un joc, accepți faptul că jocul este în bună stare, și va ajunge la tine fără deteriorări înaintea sau în cursul livrării.

De ce respingem posibilitatea de deteriorare înainte sau în cursul livrării?

- Dacă nu ne crezi, ai dreptul să ceri o fotografie cu un cod unic despre un joc înainte să le închiriezi, așa poți să te asiguri de starea bună a acestuia.
- Jocurile sunt ambalate în două cutii pentru livrare, una rigidă din plastic, celălalt din carton.