Frequently Asked Questions


  Câte jocuri pot să închiriez de o dată?


La închirieri Single Rental poți închiria doar un joc (cum spune și numele). Dacă te abonezi la o cutie, numărul jocurilor care poți pune în cutie depinde de mărimea acestuia (2, 3 sau 4).

  Cât costă livrarea?


La Single Rental costul de livrare este 30 de Lei pentru comenzile cu depozit sub 250 Lei, iar peste această valoare transportul este gratuit.

Comenzile în cadrul abonamentelor de cutie beneficiează de transport gratuit.

Când vorbim de transport, totdeauna înțelegem transport dus-întors.

  Pot să plătesc la ramburs?


Nu din păcate. Deoarece depozitul este un fel de garanție, iar returnarea depozitului nu putem realiza prin ramburs, singura metodă de plată este online cu cardul prin MobilPay.

  Cum se calculează zilele de închiriere?


Perioada de chirie se calculează începând de la data predării coletului (ziua 1), până la ridicării coletului de către curier de la adresa ta (ultima zi).

De exemplu, dacă curierul aduce un joc luni, iar ridică vineri, înseamnă că ai închiriat timp de 5 zile jocul.

  E posibil să primesc jocuri deteriorate?


Nu, e imposibil. Jocurile sunt livrate în două cutii: o cutie de carton, în care mai este o cutie rigidă din plastic. În plus, în cutia de plastic, jocurile sunt ambalate în folie cu bule de aer sau protejate cu umplutură de hârtie și carton. Deci jocul este ultra-protejat, adică în timpul livrării sigur că nu se deteriorează.

Pe de altă parte, când un joc sosește înapoi la noi, este verificat, și doar dacă este în stare bună punem înapoi pe stoc.

Dacă vrei să fii sigur că jocul este într-o stare bună, poți să ne ceri o poză înainte să-l închiriezi.

  Am stricat un joc neintenționat, ce se va întâmpla?


Accidente se întâmpă. La Single rental, în mod normal, contractual, ar trebui să reținem 100% din valoarea de piață a produsului. Dar dacă produsul poate fi reparat în loc să achiziționăm altul, o să reținem doar parțial depozitul.

La abonare de cutie, în loc de reținere, se va suspenda contul pe perioada achitării facturii de daune, dar se va merge pe aceeași principiu de facturare parțială a daunelor.

  Nu am primit un colet care a fost confirmat de către BGW.ro


Cel mai probabil curierul n-a ajuns încă la tine. Totuși dacă după 4 zile lucrătoare n-ai primit un colet, contactează-ne și descifrăm împreună situația.

PS: La sfârșitul decembriei, livrările pot dura mult mai mult.

  Cum se poate upgrada cutia mea?


Trimite-ne un mesaj pe pagina de Contact. Upgrade-ul / downgrade-ul va intra în vigoare doar după următoarea plată recurentă a abonamentului.

  Cât de uzat sunt jocurile?


Jocurile nu sunt noi, bineînțeles. Asta nu înseamnă că sunt într-o stare în care nu mai ai chef să-l atingi.

Depinde de cei care închiriează și de durata închirierii, dar de obicei un joc este folosit de aproximativ 10 ori, după care este considerat total amortizat.

Dacă jocul este murdărit în general, sau majoritatea cărților arată uzat, ilustrațiile pe tablă sau pe cărți nu se mai văd clar, schimbăm instant jocul.

Dacă unele dintre cărți sunt îndoite, există zgârieturi pe tablă sau pioane, cutia jocului este lovită ușor, jocul este folosit în continuare.

Cele de mai sus sunt doar câteva exemple, mai mult un ghid după care ne orientăm

  Aveți de gând să mai îmbogățiți lista?


Sigur că da! Momentan avem doar zeci de jocuri, dar dorim să creștem până la câteva sute. În primii ani, profitul generat va fi folosit în întregime pentru a achiziționa noi jocuri.