Informații de plată


Plățile se fac exclusiv online prin procesatorul de plăți MobilPay.

De ce se acceptă doar plăți online?

Există mai multe motive:

1. Depozitele fiind un fel de garanție, trebuie ulterior returnate, iar acest retur nu putem realiza prin sistem ramburs. Am putea să returnăm pe IBAN în cont bancar, dar ar fi mult mai sofisticat decât returul online.

2. Plata prin ramburs costă. Curierul percepe un procent din suma administrată, cost pe care ar trebui să-l adăugăm la costul de livrare.

3. Abonamentele se pot plăti recurent în mediul online. Acest sistem recurent garantează certitudinea plății lunare, fără intervenția noastră sau a clienților. Ar fi mult mai lent și mai greu prin viramente lunare, sau prin ramburs.

4. Deoarece THIS IS THE FUTURE! Și acel feature a sosit de ceva vreme, dar parcă nu lăsăm să treacă granița de țară. Fiind programator web, mulți clienți ai mei nu implementează plata online (nevorbind de o plată exclusivă online), zicând că românii încă nu-s obișnuiți cu această metodă de plată: "Mai vedem la anul...". Păi, dacă nu începem să-l folosim, nici o dată n-o să-l folosim la anul. Hai, cu curaj! Iar pentru cei care folosesc cardurile doar ca și instrumente anti-îngheț parbriz, eu zic "Bye, bye" în loc de "Buy, Buy"! :)
...a ieșit cam lung, sa maturat de ceva vreme.

IMPORTANT!

BGW.ro nu stochează datele cardului tău în nici într-un caz, indiferent de tipul plăți, fie asta una clasică sau recurentă!

Asta fiindcă datele cardului nu le introduci pe BGW.ro ci pe pagina procesatorului de plăți MobilPay, iar procesatorul de plăți nu ne comunică datele introduse, doar starea plății efectuate împreună cu numărul comenzii.